Konferencja FinTech & InsurTech Digital Congress jest uznawana za wydarzenie o wyjątkowo prestiżowym charakterze. Jest to spotkanie najznamienitszych przedstawicieli świata finansów i ubezpieczeń w naszym regionie. W trakcie wydarzenia dochodzi do wymiany poglądów i idei najlepszych ekspertów z branży na temat trendów i prognoz związanych z rynkiem technologii finansowej oraz ubezpieczeniowej. Czy jednak każdy może wziąć udział w konferencji? Czy też trzeba spełnić jakieś specjalne wymogi, aby znaleźć się w gronie specjalistów rozwiązań finansowych wykorzystywanych w finansach?
Konferencja FinTech & InsurTech Digital Congress cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Ze względu na to udział w niej musi zostać poprzedzony rejestracją uczestnika. W zależności od charakteru uczestnictwa, zapis ten może wyglądać nieco inaczej.
W wydarzeniu można uczestniczyć na kilka różnych sposobów:
Każdy rodzaj uczestnictwa wiąże się z innymi wymogami. O dokładnych zasadach uczestnictwa decyduje organizator konferencji, czyli MM Conferences S.A. Szczegółowe warunki uczestnictwa w danej edycji kongresu znajdują się na oficjalnej stronie internetowej wydarzenia pod adresem https://fintechdigitalcongress.pl/.
Zdecydowana większość uczestników to osoby, które po prostu chcą poznać nowinki technologiczne w branży finansowej i ubezpieczeniowej oraz najnowsze trendy w branży. W związku z tym wysłuchują wykładów prelegentów związanych z tematyką branżową, a w przerwach nawiązują kontakty z pozostałymi uczestnikami konferencji.
Udział jako widz wymaga wcześniejszego wykupienia biletu za pośrednictwem strony internetowej wydarzenia. Zazwyczaj osoby zainteresowane udziałem mogły zakupić bilety dające różne uprawnienia w trakcie konferencji, np. bilet podstawowy uprawniający do słuchania wystąpień lub bilet uprawniający do zadania pytań prelegentom. W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat biletów wstępu należy skontaktować się z organizatorem.
W 2020 r. na kilka miesięcy przed konferencją FinTech & InsurTech Digital Congress organizator zaproponował dodatkowo udział webinarium online, będącym swoistą zapowiedzią merytoryczną wydarzenia. Webinar jest w pełni bezpłatny. Wymagane jest jedynie wypełnienie prostego formularza rejestracyjnego na stronie internetowej konferencji. Po otrzymaniu zgłoszenia organizator wysyła uczestnikowi Webinaru potwierdzenie udziału. Jest ono imienne i nie może być przekazane osobie trzeciej. Udział w webinarze wymaga zalogowania się osoby zgłoszonej na platformie udostępnionej przez organizatorów.
Partner oznacza firmę lub osobę, która będzie wspomagała wydarzenie wizerunkowo i finansowo w zamian za szeroko rozumianą promocję własnej marki. Partnerzy konferencji mogą liczyć na szereg korzyści, takich jak:
poprawę wizerunku własnej marki;
zyskanie miana specjalisty w danej dziedzinie przez pozostałych uczestników kongresu oraz przez osoby niebędące uczestnikami, ale czytające informacje prasowe o FinTech & InsurTech Digital Congress;
możliwość umieszczenia logotypu partnera na stronie internetowej konferencji oraz w materiałach z nią związanych (ulotkach, broszurach, gadżetach typu smycze itp.);
rozreklamowanie marki wśród dedykowanej grupy odbiorców dzięki umieszczeniu logotypu w mailingach wysyłanych przez MM Conferences.
Aby zostać partnerem, należy skontaktować się bezpośrednio z organizatorem MM Conferences (dane kontaktowe na oficjalnej stronie internetowej w zakładce „Współpraca”).
Prelegenci biorący udział w FinTech & InsurTech Digital Congress to wyselekcjonowani specjaliści z branży finansowej i ubezpieczeniowej. Są oni wybierani przez Radę Programową organizatora, do której zaliczają się także uznani partnerzy FinTech & InsurTech Digital Congress. W celu poznania szczegółowych informacji na temat możliwości wystąpienia w trakcie konferencji, należy skontaktować się z organizatorem.
W konferencji udział biorą także przedstawiciele mediów. Aby udział taki był możliwy, dana osoba musi otrzymać akredytację dziennikarską. O akredytację można się starać poprzez wypełnienie formularza dostępnego na oficjalnej stronie internetowej organizatora w zakładce Media > Akredytacja. Osoba otrzymująca akredytację musi posiadać aktualną legitymację dziennikarską.
Bez względu na to, w jakim charakterze dana osoba weźmie udział w FinTech & InsurTech Digital Congress, wydarzenie to z pewnością nie będzie stratą czasu. Technologie finansowe otaczają nas obecnie z każdej strony. Dotyczą zarówno firm je wytwarzających, firm zajmujących się finansami, jak również indywidualnych konsumentów, którzy korzystają z usług tych firm, a tym samym wykorzystują technologie finansowe na co dzień. Przykładem może być chociażby system DotPay, z którego obecnie korzysta zdecydowane większość klientów dokonujących zakupów w Internecie.