Korzyści reprezentacyjne:

  • Merytoryczne pozycjonowanie Partnera: merytoryczny udział w dyskusjach panelowych, prezentacjach
  • Udział w pracach Rad Programowych: pozycjonowanie wśród kluczowych graczy rynkowych wpływanie na zakres tematyczny podejmowanych debat

Korzyści marketingowe:

  • Logotyp w materiałach wydarzenia: elektroniczna broszura, drukowane materiały wysyłkowe, materiały konferencyjne, mailingi, zaproszenia
  • Ekspozycja marki podczas wydarzenia:
    • główne ekrany, telewizory LCD
    • ścianki, stoiska, materiały, gadżety, hostessy
  • Pozycjonowanie partnera jako:
    • Partnera wieczornych gal
    • Partnera smyczy, identyfikatorów
    • Partner lunchu, przerw kawowych

Korzyści medialne:

  • Logotyp w newsletterach, informacjach prasowych wysyłanych przez/do mediów
  • Dedykowane mailingi

Korzyści dodatkowe:

  • Match-making – system umawiania indywidualnych spotkań z uczestnikami wydarzeń

Kontakt w sprawie współpracy

Aneta Pernak

Wiceprezes Zarządu

tel: +48 22 379 29 18
kom: +48 791 989 886
e-mail: a.pernak@mmcpolska.pl